Wycieczka w Pieniny

Uczniowie klasy Ib spędzili 28 i 29 maja 2013 r  na wycieczce w Pieninach, pod opieką p. Janiny Kajdas  oraz p. Magdaleny Bobik. W pierwszym dniu zwiedziliśmy drewniany kościół w Dębnie, zamek i zaporę w Niedzicy. Następnie ze Sromowiec Niżnych trasą, która wiodła przez Wąwóz Sobczański, Przełęcz Szopka dotarliśmy na Trzy Korony. Z Trzech Koron schodziliśmy trasą do Krościenka, następnie udaliśmy się do pensjonatu w Czorsztynie na nocleg.W drugim dniu ze Szczawnicy wyjechaliśmy kolejką linową na Palenicę, następnie wyruszyliśmy na górską wędrówkę trasą: Szafranówka- Łaźne Skały- Durbaszka – Przełęcz Pod Wysoką – Wąwóz Homole- Jaworki. Wycieczkę górską zakończyliśmy odpoczynkiem w Szczawnicy, skąd wyruszyliśmy w drogę powrotną do Wadowic.Podczas całej wycieczki pogoda nam sprzyjała, wszyscy uczestnicy dzielnie pokonali zaplanowaną trasę. Piękne krajobrazy i roślinność Pienińskiego Parku Narodowego sprawiły, że mimo wyczerpującej wyprawy byliśmy zrelaksowani i bardzo zadowoleni.picasaView plugin: Could not load data from picasaweb.