Hala Krupowa Zdobyta

W sobotę 10 października 2015 r. 54 uczniów, rodziców i nauczycieli uczestniczyło w kolejnej sobotniej wycieczce, tym razem celem była Hala Krupowa. W Zawoi Mosorne skorzystaliśmy z wyciągu krzesełkowego który wywiózł nas na szczyt Mosornego Gronia. Po krótkim przygotowaniu wyruszyliśmy w kierunku Kiczorki. Początkowo trasa była płaska, następnie zaczęła „stawać dęba” – ale daliśmy radę. Po krótkim odpoczynku i po zjedzeniu drugiego śniadania-podjadając na deser borówki, ruszyliśmy na Policę. Po drodze podziwialiśmy widok na Jezioro Orawskie, wysłuchaliśmy informacji na temat europejskiego działu wód, oraz granicy Niemiecko-Słowackiej z czasów II wojny światowej. Z radością  przywitaliśmy schronisko Na Hali Krupowej gdzie był czas na odpoczynek, obiad, potwierdzenie odbytej wycieczki. Ostatnim etapem wycieczki było zejście do doliny Skawicy. Stromym traktem  kierowaliśmy się do przysiółka Skawicy  Suchej Góra gdzie czekał na nas autokar. Nieco po godzinie 17 dotarliśmy do Wadowic. Dziękuję wszystkim uczestnikom wycieczki za wspólnie spędzony czas jednocześnie zapraszając w listopadzie na wycieczkę na Lubomir. Z turystycznym pozdrowienie, Tadeusz Włodek. Zobacz zdjęcia