5 grudnia 2016 r. odbył się IV Przegląd Kreatywności i Twórczości Osób Niepełnosprawnych. Tematem przewodnim występów była zima w gestach, słowach i dźwiękach. Przegląd poprzedziła msza święta, która odbyła się w kaplicy przy kościele św. Piotra. Po mszy przeszliśmy do podziemi kościoła na część artystyczną. Uroczystość rozpoczęła się od przedstawienia zaproszonych gości ( m.in.: dyrekcji szkół specjalnych, księży, pana starosty, nauczycieli, rodziców i dzieci). Sala była wypełniona po brzegi. Naszą szkołę w części artystycznej reprezentowały dzieci z klas integracyjnych: 1a, 2a i 3a. Kibicowali im uczniowie klas 2a i 6a, rodzice oraz nauczyciele wspomagający. Występowały dzieci w różnym wieku. Nasi uczniowie zaprezentowali się wspaniale. Wiersze recytowali: Milenka, Bartuś oraz Arek. Natomiast Emilka zaśpiewała piosenkę. Były również występy taneczne. Każdy uczestnik otrzymał upominkowy dyplom i słodycze. Po części artystycznej wzmocniliśmy się słodkim poczęstunkiem, a następnie przeszliśmy na dużą salę na kolejną część spotkania- zabawy przy muzyce. Zabawy prowadzili wolontariusze. Uczyliśmy się tańczyć oraz braliśmy udział w konkursach. Był to wspaniały dzień pełen niezapomnianych wrażeń. Znów potwierdza się fakt, że niepełnosprawność nie ogranicza nas w zabawie, w byciu sobą. Każdy z nas ma w sobie ukryty talent, dzięki któremu jesteśmy wyjątkowi. Spotkamy się tu znów wszyscy za rok na kolejnym przeglądzie kreatywności i twórczości osób niepełnosprawnych bogatsi o nowe doświadczenia, z nowymi pomysłami. Zobacz zdjęcia
Strony
- Jadłospis
- Procedury Bezpieczeństwa
- BIP
- Zdalne lekcje
- Rekrutacja
- ESA
- RODO
- Ubezpieczenie
- Dostępność
- Projekty Unijne
- Kalendarium
- Sztuczka
- Gramy dla Adasia
- Gazetka Szkolna
- SKO
- Szkoła w Ruchu
- O klasach integracyjnych
- Sekretariat szkoły
- Ścieżka Przyrodnicza
- Nasz patron
- Dokumenty szkolne
- Podręczniki
- Regulamin ucznia
- Rada Rodziców
- Osiągnięcia uczniów
- Dyrekcja
- Edukacyjna Wartość Dodana
- Hymn Szkoły
- Nauczyciele
- Kontakt
- Praca
- Informacja publiczna