Wycieczka do Budapesztu

W dniach 1-3.06.2015 r. odbyła się wycieczka do słonecznego Budapesztu, w której uczestniczyli uczniowie klasy III b oraz I c wraz z p. Janiną Kajdas, p. Aliną Dyrcz-Kowalską oraz p. Jolantą Bargiel. Stolica Węgier bardzo miło zaskoczyła wszystkich uczestników swoją historią , a także czarującym klimatem. Pierwszego dnia udaliśmy się do Aquaworld Resort – jednego z największych krytych parków wodnych w Europie. Niewątpliwie była to dla nas ogromna atrakcja. Po trzech godzinach spędzonych na basenach wyruszyliśmy do naszego hotelu. Następnego dnia, po śniadaniu wyruszyliśmy na zwiedzanie miasta , odwiedziliśmy Muzeum Marcepanu, Kościół Świętego Macieja oraz Wzgórze Zamkowe. Potem zwiedziliśmy także Basztę Rybacką oraz wyjechaliśmy na Wzgórze Gellerta, z którego mieliśmy możliwość podziwiać zapierającą dech w piersiach panoramę Budapesztu. Później udaliśmy się do Tropikarium, gdzie mogliśmy podziwiać różnorodne odmiany ryb, gadów czy też owadów. Pod koniec dnia zwiedziliśmy Kościół Świętego Stefana oraz Parlament. Po pysznej kolacji wyruszyliśmy na rejs statkiem po Dunaju. Widok stolicy Węgier nocą był oszałamiający. Pełni wrażeń wróciliśmy na nocleg do hotelu. Rano po wykwaterowaniu, zobaczyliśmy Most Łańcuchowy oraz objechaliśmy Wyspę Małgorzaty. Mogliśmy tam podziwiać piękne ogrody oraz stawy. Widzieliśmy również Teatr Letni oraz ruiny klasztoru Dominikanek. W godzinach popołudniowych wyjechaliśmy do Polski. Wróciliśmy wypoczęci i bardzo zadowoleni. Polecamy wszystkim taką formę spędzania wolnego czasu.picasaView plugin: Could not load data from picasaweb.